BraveBoy Kizlar bu testi 4 gun once yaptim. Sizce hamile miyim kesin ? Adetime 2 gun kaldi inanilmaz karnimda kasilmalar var. Agri var egilip kalkmak zor geliyo
Gul-42 BraveBoy hamılesınız bence bende oyle ogrenmıstım hep karnım agrıdı adet olacak gıbı meğersem gebeymısım
BraveBoy naz2911 yok testi 4 gun once yaptim hemen bu sekilde cikti o an cektim. ama hafif silik olmasi hamilelik yok anlamina gelirmi ? O zaman bu kasilmalar neden var ?
BraveBoy ShutUp yok testi 4 gun once yaptim hemen bu sekilde cikti o an cektim. ama hafif silik olmasi hamilelik yok anlamina gelirmi ? O zaman bu kasilmalar neden var ?