meggg evet kızım var çok şükür 2.5 yaşında ve çok özenerek giydiriyorum kokoştur biraz renk kombini çok severim aynı tonlarda ama birebir aynı sevemiyorum Allah sizede nasip etsin eger yoksa dilediğiniz gibi giydirin inşallah kız çocugu annenin en güzel aksesuarı diyorum hep ☺️ altından kıymetli