vy_ ben kullandım 2.5 yaşına kadar. Daha da kullanırdım kızım kopardı 😒 2 tane takmıştım hatta farklı farklı 😀
Bir kere bile diş sancısı, ateşi olmadı, hiiic salyasi akmazdı diyebilirim sana. Dişten dolayı huzursuzluğu hiç olmadı masaallah diyelim. 😄
Ateşi de çok nadir çıkardı oda hasta ise falan çok yukselmezdi maşallah hala öyle.
Bence ise yarıyor bilmiyorum.