mmeerrii aşkım o zaman bebek yoktu bizde bu sene bebekle ilk defa deneyimleneceğiz ama biz baya memnun kalmıştık temizlik vs yemekler de gayet iyiydi tabi çocuğunuz kaç yaşında bilmiyorum ama ek gıda alıyorsa da hijyen falan gayet iyiydi bazı aileler bebeğin tava tenceresinde falan yemeğin pişirilmesini istiyorlar yumurta tarzı şeyler de ama otel genel olarak çok güzel