goldengate geçen sene 19 mayıs haftası gitmiştik, ilk günler soğuk geldi bana ama döneceğimiz gün ve önceki gün iyiydi 21-22 gibi. Bi de otelin çocuk havuzunu kullanacaksanız konumunu iyi anlamaya çalışın bizimki kuytudaydı rüzgarlı oluyodu giremedi kızım. O otele gitmedim bilmiyorum ama gezmeye güzel olur sanki mayıs başı hava deniz işi şans tabi