Merhaba, bebeğim 3 aylık ve laktoz intoleransı var.. ben her ne kadar süt ve süt ürünleri tüketmesem de doktorumuz kalsiyum desteği için sadece peynir ve yoğurt yiyebileceğimi söyledi. 3 aydır öyle yapıyorum.. fakat bebeğim 1 haftadır daha da fazla huzursuzlanmaya başladı ve meme reddi yapıyor.. doktorumuz mama verirsem laktozsuz mama verebileceğimi söyledi.. artık ne yapacağımı şaşırmış vaziyetteyim.. başına böyle bişey gelen var mı? Yardımcı olur musunuz lütfen