bebeğim arefe günü 3 aylık oluyor perşembe günü balgam varmış gibi öksürük başladı hırıltı var burnu dolu keyfi yerinde ateşi yok acile bi gittik rsv virüsü kapmış bizim de normalde bugün 3 aylık kontrol vardı ama dün uykusundan ağlayarak uyyandı öksürdükçe ağladı bizde hemen götürdük