htnn az önce başka bir postta yazmıştım. Gaz sancısı çekiyordur henüz bağorsakları gelişmediği için gazını çıkarıyor kakasını yapıyor olsa da bu sancısı olmadığı anlamına gelmez. Büyükçe bir küvet ya da leğeni banyo suyuyla doldurup bebeğinizi içine koyup yüzdürün biraz. Bayağı rahatlatıyor. Bir de boyunluk alın rahatladığını görürseniz uygulayın sık sık 😊