matmazeliingunlugu Yasmin + geri çekilme ile korunuyoruz 1 seneyi geçti yasemini kullanmaya başlayalı. Her akşam yatmadan önce alıyorum yatış saatimiz genelde 11-12 olduğu için ona göre bir saat kurdum öyle alıyorum.
gizmoss matmazeliingunlugu doğum kontrol hapı kullanıyorsanız geri çekilmeye gerek yok diye biliyorum
matmazeliingunlugu gizmoss o kadar istemiyorum ki bu şekilde olmasına rağmen bile her ay korkuyorum 🙈 her seferinde Allahım sen içimi biliyorsun diyorum. 2.sezeryan oldu zaten Bidaha hamile kalırsam doğumda bağlatcam tüpleri 🤓
gizmoss matmazeliingunlugu benimki de 3 ünde normal korundum geri çekilme baktım öyle yapa yapa dorduncude oldu doğum kontrol hapı kullanıyorum geç oldu ama🤣
matmazeliingunlugu gizmoss vardır bir hayır dünyaya gelmeleri gerekiyormuş demek ki 🙈 Rabbim verirse başım gözüm üstüne ama 2. Beni çok yordu erken doğdu küvöz hastalık süreci derken artık bana yetti diyorum ikisi sağlıkla büyüsün 🥹🥲