Marianne -sevimlipolyanna- fertininim 60 üzerine çıktığı zaman dökülmüyor. Şimdi doğumdan sonra ferritinim yerlerde süründüğü gibi saçlarım da sürünüyor.
mamacitaa_ -sevimlipolyanna- benim varya oluk oluk akıyor resmen. Kaç aydır demir ilacı kullanıyorum bir de. Asla azalmadı bu durum. İllet bir şey😕 Tişört yatak pijamam yastığımın evin her yeri kıl saç hep temizliyorum ya
NariNariKiminYari -sevimlipolyanna- benim çok dökülüyordu ama 1 aydır çok az dökülüyor hiçbir şeyde yapmadım kendi kendine dökülmemeye karar verdi galiba
hayalperest__ -sevimlipolyanna- benim de dökülüyordu , bu 3 4 aydır farklı şampuan kullanıyoruz dökülmesi durdu çok şükür ondan dolayı mı bilmiyorum tabi
sinemisxs Saçlarım cansız kısa kolay uzamaz ınce telli ama hamilelik oncesınde 1 tel ınanın dökülmüyordu hamilelikte dahil doğum yaptım olanlar oldu 😂 oğlum 1,5 yaşında dökülmem ılk zamanlara göre azaldı ama hala dökülüyor asla duracağına da ınanmıuorum 😂
mamacitaa_ sevgide benim hep döküldüğü için hatırlayamadım doğumdan ne kadar sonra. Hayır emzirmeyi sonlandirdim, 3 ay önce
ikiprenses_annesii -sevimlipolyanna- Keşke dökülse. Benim tepeden kopup elime geliyor. Banyoda duştan sonra görünce korkuyorum bakamıyorum bile siz düşünün😑haftalardır cildiye bölümünden randevu almaya çalışıyorum ama alamıyorum dolu diye. Ne yapacam hiç bilmiyorum kel kalacağım kesin de bu gidişle🤦🏻♀️
accountant -sevimlipolyanna- benim çok dökülüyor doğum sonrası hiçbir vitamini kullanmadım tahlilde yaptırmadım hiç vaktim olmuyor hamileyken hiç dökülmüyordu
hayalperest__ -sevimlipolyanna- söyleniliyor mu bilmiyorum ama bilindik bir marka değil yeğenim bunun satışını yapıyordu ondan almıştık keçi sütlü diye geçiyor