Ozgemir05 valla benimkide sabahtan beri uyanıktı yeni uyadı yüz üstü bıraktım öyle rahat ediyorlar biraz başında bekliyorum rahatlasın düz cevircem gene inan kolik bebeğin çaresi yok bence napsak boş çok zor eridim ben derdinden oturup ağliyorum artk psikolojim bozuldu kendimi atcam diyom balkondan artk 😅 bak bebek gaz icin öyle olduğunda bol bol masaj yap uzandır poposuna koy elini titretir gibi salla sakinleşir sonra masaj yap vazgeçme çıkarmiyo deme yarım saatte olsa yap çıkariyolar elbet zeytin yağını ısıt ılıklaştır hakiki olsun ama beline karnına masaj yapa yapa sür gaz ilacını düzenli kullan aksatma