hatice6868 o dönem benim de saçım çok dökülmüştü.bir yerde okumuştum aslında hamileyken saç dökülmesi azaldığı için o dönem dökülmeyen saçlar dökülüyor diye. ne kadar doğrudur bilemem. ama saçımda herhangi bir açılma seyrelme olmadı. tırnaklarınızın durumu nasıl ?