Merhaba, bebeğim 9.5 aylık ısmine bakmıyor gibi. Kafama takıyorum. Dede baba anneanne anne cici mama gibi kelımeleri 7-8. Aydan beri var. Cok sosyal bebek gülückler kahkahalar. Bana çok düşkün cogunlukla yanından gittiğim zaman huysuzlanır ağlar. Evde kimse yokken oturma odasında diyelim seslenirim emekleyerek gelir beni bulur. Tutunarak kalkmaya basladı. Gel gel 6. Ayda yaptı. 8. Ay alkış bay bay bay yaptı ama şuan yapmıyor arada alkış vs kendi kendine isterse. Bizii taklit eder göz teması çok iyi . Yabancılar, İsim konusunu kafama takıyorum. Bide bunarala bay bay alkş vs cok yapmıyor bi 15 gündür. Benzer durumu yaşayanlar oldu mu?