bambammko Arkadaşlar Aptamil pronutra kullandık kızıma hastanede onu vermişti ilk ama sanki ishal yaptı gibi geldi taşıyordu bide sürekli ama kakasını gazını yapıyordu rahatlıyordu baya ve doyuyordu ama ben ishal oldu düşüncesiyle bide toplatılma mevzuları Hipp aldım bu da hiç bir şekilde doyurmuyor sürekli içmek istiyor ağlıyor acıkıyor verdikçe içiyor siz n’aptınız mamaları karıştırsam olur mu bu şekilde yapan var mı bi zararı olur mu 1 ölçek ondan 1 ölçek diğerinden şeklinde yapsam daha mı çok fayda sağlarım acaba
oylesinebiri__ bambammko ben hala Aptamil pronutro veriyorum seri noya bakarak karıştırma hakkında bilgim yok
Marianne bambammko mamalar karıştırılmaz ve günde iki farklı mama da verilmez. Mama değişikliğinde alışma süresi 2 hafta oluyor. Hipp combiotic hızlı sindirilen mama, acıkması normal. Biz de Hippten sma comforta geçtik.
bambammko simseklivekalpli yok karıştırmadım sadece işte merak ettim acaba oluyor mu öyle faydan sağlayan var mı diye
oylesinebiri__ bambammko benim bebeğim 18 aylık 6 aydan beri kullanıyoruz evet çok altına yapıyor ama sorun değil bana göre
Marianne bambammko şimdi Hipp verdiyseniz, sonrakiler Hipp devam edin. İkisinin içeriği farklı olduğu için sindirimi de farklı, kabızlık, gaz, ishal gibi durumlarla karşılaşabilirsiniz. Hatta geçişlerde kakasını sıvı gibi yapabilir. Korkmayın.