Arkadaşlar selam,
Bebeğim 5,5 aylık,sadece anne sütü alıyor. yaklaşık üç aydır diyetteyim. Farkettiğimiz inek sütü proteini, dana eti, susam, bal, kakao alerjisi var bunları tüketmiyorum
2,5 aylıkken cildi kuru ve mukuslu kaka başladı. Sonra kakada kan görünce emin olduk.
O zamandan beri bir daha cildi hiç bozulmadı diyet yaptığım için. Ama kanlı ve mukuslu kakadan napsam kurtulamadım. Çok dikkat etmeme rağmen hala ara ara kan geliyor.
Bu şekilde diyeti gevşetemiyorum.
Henüz ek gıdaya da başlamadık.
Alerji doktoru artık tadımlara başla dedi. Bu süreci yaşayanlar var mı özellikle kanlı kaka geçiyor mu ben nasıl diyeti bozmadan bebeğin tolerans geliştirmesini sağlayacağım bilmiyorum
Bu arada keyfi yerinde huzursuzluk olmuyor
Deneyimli annelerim cevaplarını bekliyorum:(