mamacitaa_ dediğiniz gibi bölgelerden alıyor. İyiki yaptırmışım diyorum, kendime yaptığım en büyük iyilik diyebilirim. Göbeğim dümdüz oldu, bacaklarım sürtmüyor, elbise etekleri çok rahat giyebiliyorum, meme toparlama da yaptırmıştım.
1anne1cocukk ben de 86 kg 70 kadar zayıfladım. Hamileyken 96 kg gördüm. Problemli bölgeler var her insanın ne kadar zayıflasanız da gitmeyen bölgeler. Onun için kesin çözüm. İç organ yağlanması endokrinolojik mesele.