Mirac_21032019 Esma12 gereksiz bisey bence o tene kolonyanin ne anlami varki sebamedle elini yuzunu yikarsiniz olur biter
Mirac_21032019 Esma12 gerek yok cnm ya ne kadar dogalda dense emin ol icinde katki maddeleri var o körpecik tene gerek yokki zaten kendileri cok guzel kokuyolar