Bugünde post açmıştım çok öncelerden saçımı kızıl yapıp siyahla döndüm 10 seneye yakın olmuştur 2 sene öncede kına yakmıştım ama tabi sonrasında saçımda kesim felan oldu geçen hafta kuaföre gittim bal köpüğü yapıcaktık aralarada sarımsı ışıltı ama olan saçım bu önceden kırmızı olduğu için çıktı diyor kuaförümde mor şampuan kullan her gün 10 dakika beklet geçer dedi ama hiç sanmıyorum bu saça artık marketlerden alıp hangi boyayı vursam direk tutar ? Kahverenj istemiyorum yada direk kırmızı yapıp işin içinden çıksammı ? 
