1gunesss dönem dönem çocuklar da bu durum oluyor sanırım. Bizde çok daha uzun oldu ama son zamanlar da çok şükür en azından yemediği bazı şeyleri denemek istiyor. Bir tık yeme düzeni düzeldi gibi 4 buçuk yaşında. Sık sık teklif edin ama yemezse de zorlamayın,iyice soğumasın.