Deletedmom2987 viledanın pedallı turbosu vardı, ama mopu artık leş gibi oldu onlinedan almak istemiyorum mopu sahte falan yorumları karşıma çıktı. Parex wondero mu alsam yoksa viledaya devam mı etsem
KendiEvimdeDeplasmandayim Deletedmom2987 parex wondero flat aldım ben. Daha önce benzer bi mopum vardı yine uzun olsun istedim hemde küçük ara yerlere girmesi açısından kolay olsun diye. Wondero daha geniş ya girmez gibi geldi. Şuanlık memnunum daha yeni aldım sayılır.
beyzos023 Deletedmom2987 viledayı çok kullandım ama iki sene önce parex bi aldım herkese aldırdım şimdi diğer evlere gidince normal vileda ile silinmiştir ne pistir diyorum içimden çünkü benimde evim öyleydi parex te gerçekten temiz su ile sildiğini biliyor ve hissediyorsun diğeri her odada değiştirmiyorsan suyu ki çoğumuz değiştirmiyor o yüzden al parexi rahat et tek sıkıntı köşelerde küçük yerler kalıyor ama oda süpürgeyle süpürünce alınıyor o kadar kafanı takma düzenli temizliyorsan çok iyi olacaktır
somurtkansirin Deletedmom2987 2 yıldır pirantech buharlı temizliyicim var. İlk aldığım zaman daha önce neden almadım dedim ama zamanla öyle olmuyor bir köşede arada bir çıkıyor ortaya o kadar 😅 parkelerde sürekli kullanamıyorum nemli bırakıyor tüm halıları toplamam gerekiyor vs. Nemli bıraktığı için kapı ve dolaplarada kullanmıyorum şişme yapar diye. Banyo temizliğinde tek başına yeterli olmuyor benim için, duvar silmek için pratik sadece. Bir hevesle aldım ama şuan olsa koltuk yıkama makinesi alırdım.
ozlem0303 Parex wondero kullanıyorum memnunum. Buharlı makine ben de istiyordum da bazi yorumlar korkuttu, mobilyaya zarar veriyormuş koltukta iz, dolaplarda kabarma gibi şuan vazgeçtim. Alırsanız buraya da yazın:)
[silindi] Deletedmom2987 daha alamadım da kız kardeşim kullanıyor büyük kolaylık diyor. Yerlere nasıl basıyormışuz bilmiyorum diyor 😂😂
ozlem0303 somurtkansirin buharlı bıraktığı için arkadan bi bezle kuruluyorlardi videolarda. Ekstra iş, almaya değer mi bilemiyorum bende hevesliyim
somurtkansirin Deletedmom2987 ben de kocam laf etmesin diye arada çıkarıp kullanıyorum 😅 kafasını şişirdim aldırana kadar şöyle ihtiyaç böyle ihtiyaç ama benim için en azından ihtiyaç değilmiş 😅
Deletedmom2987 somurtkansirin hahahaha valla robot süpürge aldırana kadar canım çıktı, büyük oğlum çok korkuyo bazen büyük süpürgeyi açıyom laf söylüyo bunu da aldırır kullanmazsam keser beni 😂😂😂