damlamik Merhaba sezeryan ile dogum yapali 10 gün oldu. Eski halime ne zaman dönerim? Sizler neler yaptınız neler yaşadınız?
Dk2017 damlamik geçmiş olsun saglıkla büyütün bebeginizi 🙏🏻 En son günleriniz geride kalmış hergün daha iyi olursunuz merak etmeyin
damlamik Dk2017 insallah çok teşekkür ederim. Anlamsız agrilar hala canimi sikiyor dilerim en kısa zamanda geçer. Sürekli dikkat etmekten bile yoruldum