kızlarrrr kızım 7 günlük oldu kan uyuşmazlığımız var sarılık değeri bugün 15 olmuş doktor 18 e kadar idare eder dedi bol bol emziriyorum mama da veriyorum arada doktor tavsiyesiyle kilo kaybımız da yok çok şükür sizin önerileniriniz var mı artık tahlile götürmek istiyorum doğduğundan beri hep yaptırdık her yeri morardı kan almaktan 🥺 geçirenler var mı tavsiyeleriniz varsa önerilere açığım 🥺🥺