Bebeğim 2 ay 11 günlük. 3385 gr doğdu. İlk ay güzel emiyordu 1.ayın sonunda 4400 gramdı kilosu. İkinci aydan itibaren sanki süt azaldı gibi hissettim bebeğim de kısa süreli emmeye başladı. 2.ay kontrolümde 500 gram almıştı. Doktorumuz iyi dedi ama az olduğunu düşündüm. Son zamanlarda emerken daha da huzursuz. Çekip bırakıyor hemen. Mama vermeye çekiniyorum emmeyi tamamen bırakırsa diye ama böyle de doymuyor gibi hissediyorum