Arkadaşlar bebeğim 13 aylık. Dişleri geç çıktı, 11 ay gibi üst dişle başladı çıkmaya. Şimdi üst iki dişi uzadı ve bir memeyi emerken ağzını büyük açıp normal emme gibi değil memenin ucunu emer gibi ve üst dişlerini bastırarak emmeye çalışıyor, bıraktırmaya çalışıyorum çok zor ayırıyorum. 1-2 haftadır devam ediyor. Başta dayanabildiğim kadar dayanıyordum ama ağzını eskisi gibi açtırıp emmeye döndüremiyorum. Tam anlatabiliyor muyum emin değilim ama sanki ucundan emer gibi ve üst dişlerle baskı yaparak emme sorunu başına gelen var mı?