popeyes Kızlar selam kızımın yüzünde az az çıkmaya başladığında kontrole gittiğimde doktora sormuştum normal demişti ama sonrasında iyice artmaya başladı yani çevremdekiler yenidoğan sivilcesi diyor ama içim rahat etmedi bakar mısınız
beyzzsenturkk_ popeyes yenidoğan sivilcemiz vardı ama böyle değildi bu isilik ya da alerji gibi duruyor kızım hep sivilceliydi ama böyle değil hiç böyle değildi yani doktora gösterin
ysnyshn popeyes bizde de aynısı var atopik dermatit dedi doktor mustelanın kremini kullanıyorum hafifletti baya
kaygiliannee popeyes evet evet ben de mustela krem aldım o 1-2 günde baya geçirdi. Mustela stelatopia
ysnyshn kaygiliannee evet bizim de çocuk doktorumuz söyledi kremi sürmemizi 2-3 günde hafifledi hâlâ tam bitmiş değil