mejsa 10. Ayda olduğunu bilmiyordum , kızımında dişleri çok kaşınıyor belli yani bi o aklıma geliyor . Yoksa başka hastalık yok şükür belki bizimde dediğiniz gibi belirsiz bi diş çıkma muhabbeti olabilir .
Ataklardan etkilenen bir bebek değildi normalde işte nolduysa :(