pembeayakkabilikiz Kızlar merhaba 3 yaş ve 9 günlük kızlarımla tekrar buraya geldım 😃 benım gibi olanlar gün içinde neler yapıyorsunuz şu an annem yanımda o gidince bi gözüm korkmuyor değil 😃
alpmila pembeayakkabilikiz başlarda zorlandık ama alıştık ikinci cocuk zor ama cok hızlı büyüyor bence bizimki 18 aylık olmak üzere bile hangi ara bu kadar büyüdü anlamadım bile 😂
12betul pembeayakkabilikiz Ya ikinci çocuklar araya kaynıyor ya resmen . Bir anda büyüyorlar sanki . İlkin verdiği heyecan tecrübesizliğinin yerini Daha tecrübe alınca biraz daha sakin oluyor insan o yüzden daha rahat geçiyor
otuznisan pembeayakkabilikiz bugün buna benzer bir konu açtım çocuklu hayata adapte olmak diye. Ben tek çocukla çok yoruluyorum. Allah size güç kuvvet ve en önemlisi de sabır versin. O yüzden büyük konuşmak gibi olmasın ama ikinci çocuğu düşünmüyorum düşünmek istemiyorum. Yoksa ben nanay. 🤯
pembeayakkabilikiz alpmila bizde şu an zorlanıyoruz ama yalnız kalınca sahada zorlanacağımı düşünüyorum çok zor ozellıkle büyük kızımla ılgılenememek korkusu var bırazda 😣 Insallah bizede zaman hızlı geçer 😃
Acemiiianne Benimki doğduğunda büyük oğlum 1 buçuk yaşındaydı. Yine iyisin😃 şimdi 2 ve 3 buçuk yaşındalar şuan iyi sayılırım bebekken çok zor oluyor. Geçici gözüyle bakın
pembeayakkabilikiz Acemiiianne ay sızınki daha küçükmüş neyseki Gecmıs zaman birazda olsa 😃 güzel günler tadını çıkarmak lazım lohısalık psikolojisi bitince 😃
Melikesryr Öncelikle özür dilerim bunu yazdığım için ama herşey o kadar zor ki büyük 3 olucak küçük de bir yaşına yeni girdi kendimi unuttum gözlerim boş boş bakıyor yorucu çok yorucu Allah bize yardım etsin
pembeayakkabilikiz 12betul çok güzel demıssınız Insallah bızde de öyle olur. İlk çocuğuma yetemıcem onu uzecegım dıye aşırı korkuyorum 😣
pembeayakkabilikiz otuznisan valla annem olmasa benımde nanaydı galıba hıc gıtmesın ısstıyorum 😃 bende büyük konuşmak ıstemıyorum ama 3.benım içinde olmaz heralde allahım ısteyenlere nasip etsin evlat hasretı çekenlere nasıp etsın 🤲🌸
12betul pembeayakkabilikiz Evet aynı anda yetemeyeceğin zamanlar olacak . Çünkü bebek dur yapma yada oyundan anlamayacak . Ama 1 yaşına geldiklerin de kavgaları kadar kurdukları oyunları da görünce iyi ki diyeceksin kesinlikle ❤️ O zaman daha rahat yetişeceksin 😘