Delirdim heralde ben. Bu sevgiyi bir canlıyla daha tatmak istiyorum. Ama çalışıyorum , annem kayınvalidem başka şehir de ki bana faydaları da olmaz zaten. Sanırım cesarete ihtiyacım var. Oğlum 4 yaşında, öğretmenim süt iznim vs olacak ve çalıştığım okul şu an ikili öğretim yarım gün çalışıyorum.