Kızım 4ay 22 günlük hep yan yatırıp emzirerek uyuttum kafasını yüksek tutarak . Yoksa zor geçerdi o lohusa zamanlarım desteğim yok çünkü airetten 4 yaşında da kızım var . Sabaha kadar deliksiz elbette uyumuyoruz ama en azından dakika başı kalkmıyoruz o da bişey yani 😀 Benim gibi yapan var mı aranızda