esen0101 bence gayet iyi almış ilk ay bebekler bir miktar kilo kaybedip üzerine alıyorlar. Bizim de ilk ay kontrolde 600 gr almıştı şimdi 47 günlüğüz yani 15 günde 600 gr almış. Bende kafama çok taktım almıyor etmiyor diye doktor gayet iyi kilo almış dedi. Son iki haftada 600 700 gram aldı sizde sık sık emziren ve bi hafta bekleuio tekrar tartın özellikle gece emzirmeleri önemli