ssahan bugün bizde tam 1 aylığız sabahtan beri yarım yarım uyuyor ve çok huzursuz öğlen yıkadım yatırdım hadi uzun uyku çeksin diye nerde yine mırıldanarak kalktı sadece memede sakinleşiyor ama onda da süt biriktirmedigi için bu sefer çıldırıyor süt gelmiyor diye akşama inşaallah böyle olmaz ya maf oldum sabahtan beri. Normalde kucakta gezmeyi sever sakinlesir ama bugün hiç gezmek dahi istemiyor, günler böyle nasıl geçecek ya çabuk büyüsünde en azından oyuncaklarla avuturum diye düşünüyorum