ahlasbeboli alerji çok değişik bir süreç. 10 yıl önce oğlumda aynı süreci yaşadım ama ben emzirdim sıkı diyet yaparak. Ek gıdaya geçince de keçi ürünlerini tolere edebildi bu yüzden keçi peyniri keçi yoğurdu vs aldık yaptık uğraştık yani epeyce. 1 yaşından sonra azalarak geçti şükür. Şimdi kızım var 17,5 aylık. Onda da yaşadık aynı şeyi. Zaten kakada kan yani en büyük belirti. Bağırsak tepkiliydi ikisininki de. Yanlız ben kızımda biraz cesur davrandım açıkçası. Evet sıkı diyet yaptığım zamanlar da oldu atıyorum 2 ay yaptım sonra biraz diyeti açarak emzirmeye devam ettim. Baktım bir süre sonra şikayetler geri döndü. Yine diyet yaptım falan. Ve bu şekilde 6-7 aylıkken alerji bitti. Maruz bıraktım ben yani. Süt alerjisi diye hemen yapıştırıyorlar teşhisi ama alerji testlerinde de çıkmıyor bazen.bizim çıkmadı ikisinde de. bilmiyorum hastalanmayancocuk diye bir sayfa var bi göz atın isterseniz. Yetersiz protein alımına bağlıyor bu belirtileri. Belki de gerçekten öyle. Daha önce bilsem mutlaka denerdim