ezgiliiii ictigimiz corbaların suyundan tatlı kasıgıyla 1-2 kez uzatıyordum yani tabak tabak yedirmedim hiç bişeyi bazen yoğurt veriyordum evde yaptığım bazen icine muz eziyordum ya da muzu sade sekilde denettiriyodum bizde yemek seçme olayı hiç olmadı ben yaz mevsimiydi meyvelerle basladım incir karpuz kavun muz ne varsa cogunu yoğurtla verdim o gün corba yaptıysam tuzunu baharatını az attım aksam ondan tattırdım maksat tadını almasıydı kasık kasık yedirmedim yani. 6. aya geldiğimizde ise ona özel bisey yapmadım sehriye corbaları yaptım yogurt çorbaları mercimek vs baharat hic yoktu tuz da cok az vardı salca da o sekilde büyüdü. çatalla pek ezmedim damaklarıyla ezmesine izin verdm 8-9 aylıkken kasık kasık nohut kurufasulye yiyebiliyordu pankek krep kemirebiliyordu yani bogulur korkum olmadı hiç boğazına takılırsa ya o cıkarıyordu ya da ben parmağımı ağzına sokup kanca şeklinde alıyordum 🪝