Benim oğlum da 33 haftalık doğdu ve 3 defa rop a girdi. Bi kere aileyi almıyorlar. Göze 15 dk arayla 3 damla damlatılarak göz bebeği büyütülüyor birisi de ağrı kesici damlaların. Göz bit mercek altında izleniyor. Acılı bir işlem değil sadece korkuyor bebekler yapılırken. Hemen de sakinleşiyorlar zaten. Geçmiş olsun.