happyy_momm swandor’da kaldık geçen yıl. Nereye gideceğimizi eşime hiç sormadan gittim. Topkapı konsepti görünce sinirinden ağlayacaktım, hiç bana hitap etmiyor. Ama ikinci gün her şey daha güzel gitti. Çünkü, havuz ve denizin Topkapı’yla hiçbir ilgisi yok. Bu sene de aynı yere gitmek isterim şahsen. Çocuklu aileleri tıktıkları alt kat arka odalar hariç hepsi çok iç açıcı. İlk gün bizi de oraya tıkmışlardı. Sonra oda değiştirdik. Benim kızım ağlayıp rahatsız eden türde bir çocuk değil, kimse de rahatsız olmadı. Çok iyiydi.
Yemekleri ve çeşitleri çok yeterli. Tatlıları bana çok tatlı gelmedi, muhtemelen tatlı bağımlısı olduğumdan… okullar açıldığı hafta gitmiştim. Türk çocukları yoktu. Çok nezih geldi. Bu sene ne olur bilemiyorum. Kızım kreşe başlayacak, erken gideriz.