Arkadaşlar öncelikle hayırlı akşamlar 6 aylık bir kızım var 2,5 aylıga kadar emzirdirdim birden bire meme reddi başladı neler denediysem başaramadım hep sagarak verdim ama biberonu bile uykuda zorla veriyorum 60 cc yarım saatte bazen 1 saatte hiç bilmem bir kerede güzel içtiğini uyanık olsa asla almıyor 6 aylık kızım 4 5 saatte içtigi en fazla 90 cc ek gidaya başladım ne denediysem yemiyor hep tükürüyor mamada almıyor yemiyor anne sütünü sadece uyku halinde alıyor bu kadar iştahsızlık yordu beni ne yapım nasıl bir yol izleyeyim bir akıl verin ne olur sütüm de azaldı ıyıce 😭😭😭😭