Bebegim uykudan uyanınca cok az emiyor. Ana beslenmesi biberonla anne sütü ve mama şeklinde. Yaklaşık 2 haftadır parça parça beslenmeye başladı. 1-1.5 saat uyanık kalıyor. Uykusu yarım saat 1 saat sürüyor. Uyanık kaldığı bütün sure boyunca parça parça sut iciyor. Bi 30 cc iciyor sonra 60 iciyor gibi. Bu gercekten beni cok yordu. Tam aç mi tok mu onu da anlayamıyorum. Parça parça vermemeyi denedim. Bu kez ağlayarak uyuyor dayanamıyorum. Böyle bisey yaşayan çözüm bulan var mı. Ya da 3 ayda kac saatte kac cc veriyorsunuz.