sarikavun mama sandalyesi aldık ona koyuyorum onda da pek oturmuyor sanıyorum ki derdi oturmak değil de emeklemek, o zaman da oyun halısına bırakıyorum kısa süre içinde sürüne sürüne koltuğun altına giriyo orada ağlamaya başlıyor 🫣 bu sefer oyun halısını salona koydum altına girebileceği bir şey yok diye simdi daha iyi özgürce sürünüyor 😂