didemb ay daha 2saat önce hadi uyuyalım dedi tmm dedim yatağa geçtik hayır uyumıcam dedi tmm içeri geçelim o zaman dedim die 10dakika ağladı mesela hadi yemek vakti diorum yemeği getirip hayır yemicem dio tmm götürüyorum o zaman mutfağa diorum ağlamaya başlıo falan bu tarz şeyler günde 6 7 defa oluo bazen valla bende deliricem yeter die ağlıyorum ilk oğlumdada böyleydi 3.5da rahatlamıstım