sedosko26 Selam güzel anneler, Bebeğimin dün akşamdan beri ağladığında sesinde kısıklık ve normalden daha güçsüz ağlama var onun dışında ateş öksürük hapşuruk vs yok ama huzurlu uyumuyor sürekli mızmızlanıp geri uyanıyor başına gelen var mıdır ne önerirsiniz
cicianne79 sedosko26 bizimki reflüden öyle olmuştu sürekli kusması vardı fışkırır tarzda da değil normal kusmaydı az az. Sesi kıslmıştı su buharı verdim 2 güne düzelmişti
yagmurtekin2021 sedosko26 benim iki çocuğumda da olmuştu ikisinde de reflü vardı, doktora danışın, reflüde ses kısıklığı yapabiliyor