durubebek_ Reglim 3 gün gecikti arada bir olur böyle benim ramazanlarda da olur hatta gecikmem ama içimde bi kuşku var testi yaptım erken gebelik testi böyle çıktı olabilir mi ya lütfen yazın bi linçlemeden olmadı testi sonra tekrar yapıcam
_erkekannesi1 durubebek_ idrarınızı koyar koymaz mı çektiniz kırmızı renk dağılmış çünkü 5 10 dk bekleyip mi çektiniz
durubebek_ Balbulutu 1 gün korunmadım ya aklıma hemen şüphe düştü bidaha da yapmam asla regl belirtilerim de var ama olamadım bir türlü
durubebek_ Kızlarrr testi yeniledim az önce yaptım sonuç bu iscam Zumra_Fatma iscam siem Balbulutu oozzgee smfth _erkekannesi1 defnevedoruk gg3848