Yaklaşık 1 aydır geceleri uyanıp bizimle uyuyordu artık gündüzleri de odasında uyumuyor yatağına koyduğumuz an ağlamaya başlıyor dün akşamda aynısını yaptı ve 1 e kadar uyumak istemedi 2 yaşına girmeden önce böyle değildi geri odasına nasıl alıştırabilirim