asena3265 Kızlar hayırlı kandiller.Kızım baya saçlı doğdu.Ben doğmadan isimli kıl fırça taraklardan almıştım.Fakat saçı çok olunca üstten taranıyor alt kısım kalıyor.Eşim bijüteriden plastik almış o da çok sert kafasını acıtıyor önereceğiniz tarak var mı
annelife asena3265 chicconun plastik tarağıyla tarıyordum ben. Yaşına girdi hala yeterli oluyor. İlerisi için tangle teezler tarzı bir tarak düşünüyorum.