durbakalim Kızlar bebeğimin hali hazırda 4 dişi oldu,2 tanede yolda.Artık macunla diş fırçalamamız gerekiyor,siz hangisinden memnun kaldınız?
organikirmik durbakalim babyton florürsüz almıştım 1 yaş sonrası doktor florürlü önerdi sensodyn aldım
mamabear_ durbakalim florürlü önerdi bizim diş doktorumuz ve çocuk doktorumuz. Bonny tiny florürlü veya weleda florürlü bakabilirsiniz. Florürlü diş macunlarını çok minik sürmeniz gerekiyor sürttüreceksiniz fırçaya sadece
durbakalim mamabear_ teşekkür ederim 7 aylık bebegim florürlü uygun mu onada? Bu konuda bilgim yok hiç
organikirmik mamabear_ tatları nasıl acaba? Sensodyn aldım çilekliymiş o kadar iğreniyor ki asla fırçalayamadım daha