Nnnnn daha ayınız çok küçük , sütü olmayanların keşkeleri aslında bu şikayetiniz. Benim de öyleydi , ben hem emzirip hem sağıyordum . Göğüs pedi bile dolu olurdu , ağız bezi felan fayda etmezdi. Çok dillendirdim , bebeğim emmeyi azalttı. Zorla direne direne emzirdim. Şimdi sütüm terbiye oldu herhalde ondan sadece emiyor göğüsümde de dışarda , evde ne bir bez ne ped var. Üstümde de bir tane süt yok. Zamanla oluyor. Şimdi emmeyi tam bilmiyorlar , çekemiyorlar . Süt de bebeğinize göre gelmeye çalışıyor zamanla oturacaktır. Sağım yapın çok akıyorsa buzluğa atın. 3 ay ömrü var buzlukta . Acil işiniz olur bıraktığınız kişiye verirsiniz acıkınca verirler ya da ek gıdaya başladığınızda püre haline getirmek için içerisine katabilirsiniz. Ben öyle yapıyorum şuan 🌸