Queen_Mommm her çocuk farklı. Kızım her şeyi geç yaptı. 41 haftada doğdu, 7 aylıkken döndü, 9 aylıkken oturdu, 1 yaş 4 aylıkken yürüdü. Her doktora gittiğimde anormal mi diye sorardım, bir şeyi yok diye gönderiyordu. Konuşması da 2 yaş 7 aylıkken başladı. Delirmeme ramak kalmıştı. 3 yaşından sonra çok hızlı gelişmeye başladı.