avkatanne Yaklaşık 1 haftadır hiçbir şekilde 3 numara bulamadık. Hem bim hem e-bebek dolaştık kaç tane. Tedarik sorunu diyorlar ama bilemedim. Haberi olan var mı sanki bi hanımefendinin eşi fabrikasında çalışıyordu.