iyeetg Slm kızlar, oğlum 3 yaşında ama ön dişin yanındaki dişin biri yok, o alan boş. Bu durumu yaşayan oldumu? O diş hiç çıkmicakmı yoksa ileride çıkarmı
iyeetg Balbulutu daha gitmedik, bekledim belki geç çıkıyordur diye ama çıkmadı, bu aralar doktora götürmeyi düşünüyorum