Bebeğim 33 haftalık doğdu. Rutin kontrollerin birinde servikal kısalık olduğu görüldü hemen işten ayrıldım ve yatak süreci basladi. Prematüre bebek bakımı çok zor 33 haftada doğmasına rağmen uzun bir yoğun bakım sürecimiz oldu. Ve tabi gelişimin geriden gelmesi de cabası. Aklıma takılan şu ilerde ikinci bebeği istersem onun da erken dogma durumu olur mu? İkinci bebeğini normal zamanında doğuran anneler var mi?