kızlar ikinci gebeliğim olucak adet olmayınca test yapıp çift çizgi ile gebe olduğumu öğrendim sonrasında kan verdim 152 çıktı değerim 4 gün sonra 366 2 gün sonra 417 sonra doktora gittim rahim duvarında 13 mm kalınlaşma gördüğünü söyledi ama dış gebelik de olabilir sağ tüpünde gölgelik gördüm dedi başına gelen varmı nolur yardımcı olun